Често Задавани Въпроси (ЧЗВ)

  • Може ли да решите проблемът ми вкъщи/офиса ?

    Ако вашия проблем не може да бъде решен дистанционно /по телефон , по интернет/,в съобразено с Вас време, техник на GTS идва на адрес , за да отстрани проблемът. Посещението ще ви струва символичната сума от 10лв. /не включва решението на проблема/.

  • Мога ли да разчитам на GTS за възникнали въпроси , проблеми , настроики и др. ?

    Да, можете да разчитате на GTS за всичко свързано с компютърна техника , софтуерни проблеми, хардуерни въпроси, настроики, консумативи. GTS предлага безплатни консултации, гаранционен и извънгаранционен сервиз. Независимо дали вашата техника е закупена от GTS ние пак ще ви помгнем!